Skip to content

אובליגור אודות ניצול המשכנתא להסדרי חובות

בתקופות של מצוקה כלכלית וחובות גוברים, יש חשיבות מכרעת לנקוט בפעולה מהירה ולפנות לסיוע מחברה מקצועית. עיכוב בפעולות מחמיר לעתים קרובות את המשבר ומוביל לחובות שהופך יותר ויותר קשה לניהול.

על חברת אובליגור

אובליגור הינה חברת ייעוץ פיננסי מובילה בישראל המתמחה במתן ייעוץ והדרכה מהשורה הראשונה ללקוחות המחפשים שירותים פיננסיים מתקדמים. הם מתמחים בשירותי משכנתאות והסדרי חובות ופונים גם לאנשים פרטיים וגם לעסקים.

דני ליבנה, מנכ"ל אובליגור, מבין ממקור ראשון כיצד החוב לבנק יכול להפוך למכריע. עם ניסיון קודם בתפקידי ניהול במגזר הפיננסי, ליבנה היה עד להשפעה ההרסנית שיכולה להיות לחובות על משפחות צעירות. כתוצאה מכך, הוא פיתח קשרים עם מוסדות פיננסיים ובנקים כדי להציע פתרונות יצירתיים ללקוחותיו.

סוגי משכנתאות בישראל

בישראל קיימים מספר סוגי משכנתאות העומדות לרשות הלווים. להלן כמה מהסוגים הנפוצים ביותר:

1. משכנתא בריבית קבועה: משכנתא זו שומרת על ריבית עקבית לאורך כל משך ההלוואה, ומספקת ללווים תשלום חודשי יציב וצפוי.

2. משכנתא בריבית מתכווננת (ARM): עם ARM, הריבית משתנה בהתאם לתנאי השוק, מה שמוביל לשינויים פוטנציאליים בתשלום החודשי.

3. משכנתא בריבית בלבד: בסוג זה של משכנתא, הלווים משלמים רק את הריבית על ההלוואה לתקופה מוגדרת, בדרך כלל בין חמש לעשר שנים. לאחר מכן, עליהם להתחיל לשלם גם קרן וגם ריבית.

4. משכנתא בלון: משכנתא בלון כרוכה בביצוע תשלומים קטנים לתקופה מסוימת, לרוב חמש עד שבע שנים, ולאחר מכן פירעון היתרה הנותרת בסכום חד פעמי אחד.

5. משכנתא הפוכה: שמורה לקשישים עם הון עצמי משמעותי לבית, משכנתא הפוכה כרוכה בקבלת תשלומים מהמלווה במקום ביצוע תשלומים. זה משמש כהכנסה נוספת עבור הלווה.

דני ליבנה על האתגרים של חוב המשכנתא

לדברי ליבנה, אחד האתגרים הגדולים של החוב הבנקאי הוא הפוטנציאל שלו לצאת משליטה במהירות. מה שמתחיל כהלוואה קטנה יכול להפוך במהירות לנטל מכריע, במיוחד אם הריבית גבוהה או שהלווה חווה קשיים כלכליים פתאומיים.

ליבנה גם מדגיש כי נושא משמעותי בתחום ההלוואות הוא חוסר ההבנה בקרב אנשים רבים לגבי תנאי ההלוואה, המוביל אותם למעגל של חובות. כדי לתת מענה לחששות אלו ואחרים, אובליגור בוחנת ומבינה היטב את תנאי ההלוואה לכל מצוקה כלכלית הקשורה למשכנתא, ומציעה הסדרים מתאימים.

חברת אובליגור להסדרי חובות

חברת אובליגור מצטיינת בהסדרי חובות, תוך מינוף מומחיותה לנווט במצבים פיננסיים מורכבים, ניהול משא ומתן עם נושים ומתן פתרונות מותאמים לצרכי ניהול החוב של הלקוחות.

אובליגור מכירים בכך שהתגברות על חובות היא מסע מאתגר ולעתים קרובות מלחיץ. צוות המומחים שלהם מתמחה בגיוס יעיל ומהיר של הלוואות משכנתא למטרות שונות, תוך הסתמכות על ניסיון רב בעבודה מול בנקים, חברות ביטוח וגופים פרטיים. השירותים שלהם מותאמים לצרכיו הספציפיים של כל לקוח, ומכוונים אותו לחופש כלכלי בצורה מקצועית ואמינה.